czwartek, 30 kwietnia 2009

Czym jest dla mnie latanie?



Odnosząc się do wcześniejszego posta, napiszę o jednym moim marzeniu które spełniłem. Jest to latanie. Nie ważne czym, nie ważne jak ważne aby to robić. Odpowiem Wam czym to dla mnie jest i dlaczego warto marzyć i je spełniać marzenia. Chociaż czasami bardzo trudno, ale trzeba
spróbować...

Czym jest dla mnie latanie?
Latanie jest dla mnie przejściem w inny wymiar. Jestem jak ptak, który obserwuje piękno zostawionego na dole świata. Odczuwam wtedy wszechogarniającą mnie przestrzeń, mogę być przez chwilę wolny i zdany tylko na siebie. Mogę przeżyć niezapomnianą przygodę i mogę przez moment doświadczyć wyższości człowieka nad naturą... Krótko mówiąc - Latanie jest dla mnie dotknięciem Nieba, ale jeszcze tego tutaj - na ziemi.

Nie było łatwo, musiałem poświęcić na to bardzo dużo czasu, chęci i siły. Ale latanie jest czymś niesamowitym. W ostatnim zdaniu to podkreślam, że jest to kawałek Nieba na ziemi, czuć tam istnienie Boga, bo kto mógł stworzyć tak piękny świat? Czasami myślę że człowiek był właśnie stworzony do latania. Myślę że warto mieć marzenia i spróbować je spełniać, ja miałem takie od dzieciństwa i udało mi się je po części zrealizować. Trzymam kciuki i życzę realizacji marzeń, ale nie wszystkich bo jakby wszystkie zostały zrealizowane to do czego byśmy dążyli?:)