czwartek, 22 stycznia 2009

Dzień Babci i Dzień Dziadka

Wczoraj obchodziliśmy Dzień Babci, dziś jest Dzień Dziadka. Kim są Babcia i Dziadek dla Nas? Jak można ich opisać?.... na te pytania i inne moje przemyślenia na temat Kochanych Babć i Dziadków napisze jak wrócę do domu, ponieważ w tej chwili do Nich jadę złożyć Im życzenia:)
Już jestem w domciu:) Rozpoczynając:Dziadkowie są Rodzicami moich Rodziców. To Oni Ich wychowali, a mnie moi Rodzice, tak więc krótko mówiąc wychowali mnie moi Dziadkowie. A moich Dziadków Ich Rodzice czyli moi Pradziadkowie. Czyli tak naprawdę moje wychowanie zależało i zależy od całej mojej rodziny patrząc bardzo wstecz. Można powiedzieć że wychowanie jest procesem kształtującym się w każdej rodzinie poprzez pokolenia. Co pokolenie jest coś dorzucane do tego wychowania lub coś zmieniane. Jest to coś pięknego, gdy wiadomo że Twoi przodkowie mają wpływ na Twoje wychowanie:) Dobra wracając do tematu: dlaczego tak Kochamy Babcie i Dziadków? Trudno mi to określić... za to że nas rozpuszczają słodyczami? Za to że możemy do Nich zawsze uciec przed Rodzicami? Za to że są tacy opiekuńczy? Za to że przekazują nam doświadczenia wcześniejszych pokoleń? Za to że nas wychowywali? Za to że opowiadają nam historie ze Swojego dzieciństwa? Za przepyszne obiady Babci? Za ich opiekę nad nami w dzieciństwie? Za Ich przykład modlitwy i kontaktu z Bogiem? Za wspólne chodzenie na Msze Św? Za wszystkie "nocówki" u Nich? Myślę że za to wszystko i za milion innych spraw. Za to Im dziękuję:) I życzę wszystkim Babciom i Dziadkom aby zawsze byli szczęśliwi, aby byli dumni ze Swoich wnuków i dzieci, aby Bóg dawał Im pogodę Ducha i oczywiście Dużo dobrego zdrowia. Dziękujemy za WSZYSTKO:)

PS Będąc ostatnio na UW zobaczyłem ogłoszenie o bardzo ciekawym wykładzie pt:"Warunki zszycia Israela w teorii grawitacji czwartego rzędu dla Wszechświatów membranowych" Nic z tego nie rozumiem:) A Wy??