niedziela, 11 stycznia 2009

Początek

To zaczynamy.... Od razu tłumaczę dlaczego tak nazwałem mojego Bloga, ponieważ bardzo spodobał mi się film o tej samej nazwie. A po za tym jest to intrygująca nazwa;) Polecam wszystkim ten film, bo jest moim zdaniem fenomenalny. Aha i od razu na początku uprzedzam i proszę o wyrozumiałość na mój styl pisania i składnię polską, bo nigdy dobra nie była:) Początki mojego blogowania sięgają mojego wyjazdu do Hiszpanii w ramach wymiany młodzieży w tamtym roku. Blogger służył do wymiany informacji i zapoznania się z naszymi kolegami z Zaragozy. Jednak dziś wpadłem na pomysł założenia swojego bloga. Oczywiście zaczęło się od wejścia na www.fse.pl następnie Blog Naczelnika a tu się okazje, że jest nowy blog i że jest dla mnie znajomo. Dodatkowo jeszcze obejrzałem blog Julki co mnie też natchnęło do założenia swojego blogu. To naprawdę dobry pomysł z tymi blogami:) Tak więc dzień 11.01.2008 uważam za dzień "narodzin" mojego bloga. Teraz nauka, bo w tym roku matura. Pozdrawiam i trzymam kciuki za wszystkich moich znajomych maturzystów, bo jutro jest próbna z angielskiego a ja nie mam wyjścia i piszę rozszerzoną:) Zobaczymy jak będzie z tym angolem...
PS Sorki jeszcze muszę poprawić opis swojego profilu, bo został zrobiony pod wyjazd do Hiszpanii, ale dziś tego nie zrobię bo jestem u Babci i muszę się uczyć:)